کارت گرافیک ایسوس GTX 1080 Ti ROG POSEIDON مجهز به خنک کننده هیبریدی

کارت گرافیک ایسوس GTX 1080 Ti ROG POSEIDON مجهز به خنک کننده هیبریدی می باشد همچنین این سری از کارت Vga های ایسوس با ظاهری متفاوت و قابلیت های جدیدی هم چون نورپردازی AURA RGB LED گزینه مناسبی برای گیمر ها هستند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک ایسوس GTX 1080 Ti ROG POSEIDON

لیست قیمت کارت گرافیک

جمهوری گیمرهای ایسوس ROG از کارت گرافیک جدید GeForce GTX 1080 Ti ROG POSEIDON با برخورداری از راهکار خنک سازی هیبریدی (ترکیبی) برای خوره های گیمینگ و اورکلاکینگ پرده برداشت. این کارت گرافیک با برخورداری از خنک کننده هیبریدی، افزون بر هوا، می ‎توان برای دست یابی به کارایی و بهره‎ وری بالاتر، آن را توسط واترکولینگ اوپن لوپ نیز خنک سازی کرد.

کارت گرافیک ایسوس GTX 1080 Ti ROG POSEIDON

در جدید ترین کارت گرافیک ایسوس از سری افسانه ای ROG POSEIDON ایسوس به کلی طراحی ظاهری را دگرگون کرده و حالا به نورپردازی AURA RGB LED مجهز است. این کارت گرافیک به بلاک خنک سازی بزرگ، برد PCB مبتنی بر طراحی کاستوم، اجزای با کیفیت و پردازنده گرافیکی از پیش اورکلاک شده مجهز است تا ضمن ارائه کارایی بالا، کاملاً بی صدا باقی بماند.

کارت گرافیک ایسوس GTX 1080 Ti ROG POSEIDON

هرچند که فرکانس این کارت گرافیک اعلام نشده، اما طبق سنت همیشگی سری ROG POSEIDON به صورت کارخانه ای اورکلاک شده است. راهکار خنک سازی این کارت گرافیک از یک جفت فن مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک، حرارت گیر بزرگ و یک واتربلاک مجتمع بهره می برد. هرچند می توان از این کارت گرافیک با همان راهکار خنک سازی بادی (ایر کولینگ) نیز استفاده کرد، اما می توان به منظور دست یابی به کارایی بالاتر و عملکرد خنک تر به صورت ترکیبی آن را به واترکولینگ اوپن لوپ نیز متصل کرد. کارت گرافیک GTX 1080 Ti ROG POSEIDON ماه میلادی جاری روانه بازار می شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا