گوشی موبایل Freedom 251 ارزان ترین اسمارت فون جهان

گوشی موبایل Freedom 251  ارزان ترین اسمارت فون جهان شناخته شده است همچنین این تلفن هوشمند به همراه یک باتری 1450 میلی ‌آمپری  با قیمتی حدود 4 دلار توسط شرکت Ringing Bells در 10 تیرماه عرضه خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل Freedom 251

گوشی موبایل Freedom 251 که عنوان ارزان‌ ترین گوشی هوشمند جهان را یدک می ‌کشد، فوریه گذشته در هند رونمایی شد. این دستگاه تنها 251 روپیه، چیزی در حدود 4 دلار قیمت‌گذاری شده و گویا که عرضه آن از 30 ژوئن (دهم تیرماه) آغاز خواهد شد. این اندازه از قیمت ‌گذاری اتفاقی بسیار عجیب و غیرمنتظره‌ای بود؛ اما اکنون به نظر می ‌رسد که بدگمانی‌های زیادی راجع به این گوشی وجود داشته و سوءظن‌های زیادی پیرامون آن شکل گرفته است.

گوشی موبایل Freedom 251

معرفی گوشی موبایل Freedom 251  با انتشار تصاویر زیبایی از این دستگاه در فضای آنلاین آغاز شد و همانطور که اطلاع دارید با قیمتی کمتر از 4 دلار خودنمایی کرد؛ اما زمانی که نمونه ‌ای اولیه‌ ای از این گوشی برای رسانه ‌ها فرستاده شد، پوشش ضعیفی بود برای گوشی‌ موبایل های Adcom که به‌ طورمعمول در بازار هند با قیمتی در حدود 50 دلار عرضه می شوند. Adcom مخفف Advantage Computers بوده و واردات محصولات IT مانند گوشی ‌های موبایل و تبلت‌ ها را در هند بر عهده دارد. این شرکت در سال 1997 در دهلی ‌نو تاسیس شد؛ و درنهایت دیده شد که تمامی آیکون‌ های اندرویدی این گوشی از شکل کاملا یکسانی با آیکون‌های iOS برخوردار شده است.

گوشی موبایل Freedom 251

کمپانی Ringing Bells تلاش زیادی کرد تا نام این برند تجاری را از لکه ‌دار شدن در رسانه‌ ها حفظ کند و درنهایت دولت هند که برای برسی این موضوع مستقیما ورود کرده بود به اشتباه به‌عنوان حامی این کمپانی معرفی شد. اکنون پس از گذشت چهارماه، شمارش معکوس برای ارسال اولین دسته از گوشی موبایل Freedom 251 به بازار گوشی ‌های هوشمند آغاز شده و این کمپانی اعلام کرده که این اتفاق در 30 ژوئن محقق خواهد شد. به ادعای این کمپانی 200,000 دستگاه از این گوشی هم‌اکنون برای ارسال آماده است.

گوشی موبایل Freedom 251

اینگوشی موبایل4 دلاری از یک پردازنده‌ی چهار هسته ‌ای قدرت می‌گیرد. 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره ‌سازی آن را تشکیل داده و یکدوربیناصلی 3.2 مگاپیکسلی با یک فلش LED در پشت آن قرار گرفته است. نیروی روشنایی لازم برای این دستگاه مبتنی بر اندروید لالی پاپ از یک باتری 1450 میلی‌آمپر ساعتی فراهم می‌ شود. در هر صورت 30 ژوئن نزدیک است و ما تا چند روز آینده خواهیم فهمید که با وجود تمامی این مشکلات، شرکت Ringing Bells ارزان‌ ترین گوشی هوشمند جهان را چگونه ساخته است.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل Ringing Bells برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. گوشی موبایل Freedom 251 ارزان ترین اسمارت فون جهان است که دارای مشخصات خوبی نظیر: گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره ‌سازی آن را تشکیل داده و یک دوربین اصلی 3.2 مگاپیکسلی با یک فلش LED در پشت آن قرار گرفته است،اما واقعا قیمتش همین قدره که گفتید تو سایت،البته اگر تو بازارهای ایران هم با این قیمت به فروش بره که خوب میشه،ممنون و تشکر از سایت بسیار خوبتون.

  2. با سلام خسته نباشبد
    این مدل گوشی موبایل Freedom 251 ظاهر خوبی داره و میتونه مورد توجه قرار بگیره و حافظه خوبی هم برای ساپورت بازی های سنگین و داره ولی به نظر من این گوشی موبایل Freedom 251 نصب به گوشی های ال جی زیاد مناسب نیت و میشه همین گوشی و از بلرند معروف خرید البنه این مدل گوشی ها بستگی به شانس داره بعضیاشون خیلی خوب میمون برای ادم ممنون از ای تی بازار از اخبار بروزش

  3. با سلام و خسته نباشید به همه و ضمن خسته نباشید به مدیران این سایت . این گوشی با قیمت عجیبی که داره همه دنیارو متعجب کرده و همه دوست دارن این گوشی رو زودتر ببینن و بدونن راز خوش قیمتی این گوشی موبایل Freedom 251 چیه این گوشی با بهترین امکانات مجهز شده و دوربین این گوشی به نسبت قیمتش به نسبت خوبه و همینطور اند رویده . پردازنده ی چاهار هسته ای که این گوشی داره نشون میده این گوشی اونقدر ها هم ضعیف نیست

  4. سلام و درود خدمت همه ای تی بازاری های دست داشتنی من یه هفته بیش گوشی موبایل Freedom 251 رو با دوستم رفتن خریدم و تو این یه هفته اشکالای از این گوشی ندیدم اینطور که میبینم گوشی خوبیه من که ازش راضی ام قابلیت های خوبی هم داره این گوشی تایزه اومده تو بازار و خیلیا شناخت کافی رو ازش ندارن از من میشنوید بخرید قیمتشم که خیلی خیلی بایینه با تشکر

  5. با سلام
    گوشی موبایل Freedom 251 ارزان ترین اسمارت فون جهان.گوشی موبایل Freedom 251 ارزان ترین اسمارت فون جهان شناخته شده است همچنین این تلفن هوشمند به همراه یک باتری 1450 میلی ‌آمپری با قیمتی حدود 4 دلار توسط شرکت Ringing Bells در 10 تیرماه عرضه خواهد شد.

  6. به نظرم این گوشی موبایل Freedom 251 میتونه افتضاح ترین موبایل هوشمند تو بازار تکنولوژی باشه .یکی از مشخصه های موبایل که کیفیت اونو نشون میده قیمتشه و فکر نمیکنم با قیمت چهار دلاری بشه یک گوشی با کیفیت خرید منکه دنبال گوشی با کیفیتم براهمین ترجیح میدم پول بیشتری پرداخت کنم درعوض گوشی باکیفیتی بخرمو لذتشو ببرم فکرنمیکنم خوده مردم هند هم این مدلو استفاده کنند

  7. چه اسمارت فونFreedom 251 خوشگلی گوشای اسمارت کلا عالی هستن با این که تعدادشون کمه خواهش میکنم تو ای تی بازار این گوشی رو بیارید اونم با قیمت مناسب عالی میشه

  8. به حق چیزای نشنیده واقعا خیلی عجیب که گوشی موبایل Freedom 251 قیمتش 4 دلار من که مشتاق شدم بخرمش البته اگه وارد بازار های گوشی موبایل ایران بشه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا