کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo دارای قیمتی ارزان

کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo دارای قیمتی ارزان نسبت به مدل های مرجع می باشد همچنین این کارت Vga ایسوس با مشخصات فنی مشابه به مدل های قبلی توانست بهلیست قیمت کارت گرافیک های ایسوسافزوده شود. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo

ایسوس یک کارت گرافیک نیمه کاستوم  به نام GeForce GTX 1070 Turbo (با شناسه TURBO-GTX1070-8G) معرفی کرد. این کارت گرافیک با قیمت کمتر تر از مدل ROG STRIX و همچنین مدل مرجع GTX 1070 عرضه می شود و انتخاب خوبی برای گیمرهایی است که می خواهند کمتر بپردازند.

کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo

درست همانند مدل مرجع (Founders Edition) این کارت گرافیک به راهکار خنک سازی از نوع دمنده مجهز است که هوای داغ با عبور از محفظه رادیاتور و خنک سازی اجزای کارت، از پشت کارت خارج می شود و باعث انتقال حرارت به دیگر قطعات درون کیس نمی شود.

کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo

این کارت گرافیک ایسوس دارای همان فرکانس های مدل مرجع می باشد، فرکانس پایه هسته 1503 مگاهرتز و فرکانس بوست هسته 1683 مگاهرتز است. فرکانس موثر حافظه نیز همان 8 گیگاهرتز دست نخورده باقی مانده است. دومین ویژگی مشترک GeForce GTX 1070 Turbo با مدل مرجع، بهره گیری از تنها یک کانکتور 8 پینی PCIe برای تغذیه است.

کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo

این کارت گرافیک مبتنی بر طراحی برد PCB نیمه کاستوم ایسوس با یک ویژگی بسیار جالب است. بر روی کارت یک عدد هدر فن 4 پینی PWN تعبیه شده که از طریق آن می توان دست کم سرعت چرخش یکی از فن های کیس را بر اساس دمای پردازنده گرافیکی و یا از طریق رابط کاربری نرم افزار اختصاصی ایسوس کنترل کرد. انتظار می رود قیمت این کارت حدود 379 دلار باشد.

لیست قیمت کارت گرافیگ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیک ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. ایسوس یکی از برندهایی است که کارت گرافیک و مادربردهای خیلی خوبی رو تولید میکنه و برای کسانی که میخواهند کامپیوتر شخصی شون رو ارتقا بدهند گزینه مناسبی به شمار می آید مخصوصا حالا که کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo ارائه شده و قیمت خیلی خوبی هم داره و از کیفیت بسیار خوبی هم برخورداره.ممنون از آی تی بازار خوب و عزیز.

  2. با سلام خسته نباشید
    کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo رو میشه تو سیستم های که نیاز به گرافیک بالا دارن استفاده کرد؟ولی طراحیش خوبه و نصبت به پردازنده های دیگه سیستم خنک کننده قوی نداره ولی فکر کنم بشه برای سیستم های معمولی تو خونه استفاده کرد این کارت گرافیک برای فروش در ای تی بازار موجوده؟

  3. سلام
    کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo دارای قیمتی ارزان نسبت به مدل های مرجع می باشد همچنین این کارت Vga ایسوس با مشخصات فنی مشابه به مدل های قبلی توانست به لیست قیمت کارت گرافیک های ایسوس افزوده شود.

  4. با سلام و خسته نباشید. این مدل ROG STRIX و همچنین مدل مرجع GTX 1070 خیلی گران به بازار عرضه شد اما خب مثل بقیه ی کارت گرافیک های شرکت ایسوس کاملا مجهز و قدرتمند بود این کارت گرافیک جدید ایسوس GTX 1070 Turbo دارای قیمتی بسیار مناسب بوده و در کنار این مزیت از بهترین کارت گرافیک های این شرکت به حساب می اید این کارت گرافیک به راهکار خنک سازی از نوع دمنده مجهز است دیگر گیمر ها نگران حرارت کارت گرافیک خود نمی شوند

  5. با سلام و درود به همه ای تی بازاری های گل امروز اومدم نظرم رو راجب کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo در خدمتتون بزارم این دستگاه از قابلیت های بالایی برخورداره که میخوام به چند تایی اپن اشاره کنم یکیش خنک کننده این دستگاهه و یکی قیمت مناسب همچنین کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo همه جا بیدا میشه ممنون از اینکه نظراتم رو خوندید امیدوارم کارامد داشته باشه با تشکر فراوان

  6. کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo خیلی خوبه چونم با قیمت مناسبش و قدرت زیادش هم می تونه بازیهای جدید را به خوبی پردازش کند. طراحی این کارت گرافیک هم خیلی زیباست. این کارت گرافیک توی ایران هم میتونه خیلی مناسب باشه. قیمت کم و کارایی خیلی مناسب. من شخصا خیلی دوست دارم این کارت گرافیک قوی را خریداری کنم. با تشکر از سایت بسیار خوب آی تی بازار.

  7. با سلام
    کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo دارای قیمتی ارزان نسبت به مدل های مرجع می باشد همچنین این کارت Vga ایسوس با مشخصات فنی مشابه به مدل های قبلی توانست به لیست قیمت کارت گرافیک های ایسوس افزوده شود.

  8. کارت گرافیک ایسوس GTX 1070 Turbo را واقعا پسندیدمو خوشم اومد چون قیمتش پایینه فکر میکردم کارایی چندانی نداره اما حتی از مدل مرجعشم به مراتب کارایی بهتری هم داره واقعا خرید این کارت گرافیک خیلی به صرفس این کارت گرافیکی حتی قابلیت اینو داره که یکی از فن های داخل کیسو کنترل کنه جمعا فکر میکنم ایسوس محصول خوبی ارائه داده و مثل همیشه گل کاشته نمرش بیسته

  9. من قبلا از کارت گرافیکی مرجع این GTX 1070 مدل اسفاده کردهم خوشحال که مدل دیگر از این با امکانات بیشتر مثل یک کارت گرافیک نیمه کاستوم به نام GeForce GTX 1070 Turboوه م قیمت کمتر نسسبت به کالای قبل عرضه کردهو هم سیستم دیرتر داغ میکند

  10. خبر خوبی بود… کارت گرافیک GTX 1070 Turbo ایسوس نسبت به مدل های مرجع، با توجه به این که قیمت خوبی داره کارایی بیشتری هم داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا