جدید ترین کارت گرافیک ام اس آی مجهز به خنک کننده مایع

جدید ترین کارت گرافیک ام اس آی مجهز به خنک کننده مایع بوده و به زودی در دو مدل اورکلاک شده و معمولی در بازار های قطعات کامپیوتر به فروش خواهد رسید همچنینکارت گرافیک GeForce GTX 1080 Tiبه گونه ای طراحی شده است که مناسب گیمر ها نیز می باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti

لیست قیمت کارت گرافیک

کمپانی MSI افتخار معرفی اولین کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti مجهز به خنک کننده مایع یک پارچه (موسوم به AiO) را از آن خود کرد. کارت گرافیک GTX 1080 Ti SEA HAWK در دو مدل اورکلاک شده (با پسوند X) و معمولی عرضه می شود.

کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti

شرکت MSIکارت گرافیکGTX 1080 Ti Sea Hawk را به محفظه کولر جدید مجهز نموده اما بک پلیت آن مشابه GTX 1080 Sea Hawk است. همچنین ظاهراً فن رادیاتور تغییر نکرده و با همان کولر Corsair H55 AIO موجود در مدل های GTX 1080 و 1070 روبرو هستیم. این کارت گرافیک از همان طراحی مرجع انویدیا برای برد PCB بهره می برد اما به درگاه خروجی تصویر DVI-D تجهیز شده که در مدل مرجع یافت نمی شود. مدل Sea Hawk X در مقایسه با مدل فاقد پسوند X ا 60 مگاهرتز سریع تر است.

کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti

این کارت گرافیک ام اس آی در مدل مجهز به واتربلاک ساخت EK نیز عرضه می شود و گیمرها می توانند آن را واترکولر اوپن لوپ متصل کنند. متاسفانه قیمت و یا زمان عرضه این کارت تاکنون اعلام نشده است اما انتظار می رود خیلی سریع روانه بازار شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت گرافیگ ام اس آی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کارت گرافیک های ام اس آی از قابلیت های خوبی برخوردارند این کارت گرافیک Msi هم خیلی خوب و قدرتمند امیدوارم هر چه زود تر به فروش به برسه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا