مشخصات فنی گوشی موبایل شیائومی Redmi Pro Mini فاش شد

مشخصات فنی گوشی موبایل شیائومی Redmi Pro Mini فاش شد و این مشخصات فنی توسط فاش کننده ی مشهور چینی به وقوع پیوست و نشان داد که این اسمارت فون مجهز به 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری قدرتمندی می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Pro Mini

شرکت چینی شیائومی به تازگی گوشی موبایل جدیدی را با نام ردمی پرو معرفی کرده است. اما به نظر می ‌رسد که به زودی شاهد عرضه‌ ی نسخه ‌ای کوچک‌ تر از این گوشی با نام Redmi Pro Mini باشیم. امروز Kjuma، فاش ‌کننده‌ ی مشهور چینی، اطلاعاتی را از نسخه‌ ی کوچک ‌تری از گوشی موبایل شیائومی ردمی پرو که به تازگی معرفی شده، در وب ‌سایت ویبو منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات نام گوشی یاد شده Redmi Pro Mini است.

شیائومی در گوشی موبایل ردمی پرو از پردازنده‌ ی Helio X25 استفاده کرده است، این پردازنده در حال حاضر قدرتمند‌ ترین تراشه ‌ی مدیاتک محسوب می‌ شود. جنس بدنه‌ ی فلزی و با کیفیت ردمی پرو در کنار برخی مشخصات دیگر، آن را به یک پرچمدار ارزان ‌قیمت بدل کرده است. گفته می ‌شود که شیائومی در نسخه‌ ی کوچک‌ تر ردمی پرو که با نام Redmi Pro Mini شناخته می ‌شود، بسیاری از ویژگی‌ ها و مشخصات نسخه ‌ی اصلی را به کار برده یا آنها را با نمونه‌ های مشابهی جایگزین کرده است.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Pro Mini

با توجه به پست Kjuma، شیائومیگوشی موبایلردمی پرو مینی را به پردازنده‌ ی اسنپدراگون 652 کوالکام مجهز کرده است، این پردازنده تقریبا معادل هلیو ایکس 25 است. از مشخصات دیگر منتسب به این گوشی موبایل می‌‌توان به 3 گیگابایت حافظه‌ ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی اشاره کرد. لازم به ذکر است، نسخه‌ های دیگری نیز از این گوشی موبایل با 4 گیگابایت حافظه ی رم و حافظه ‌ی داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

صفحه ‌نمایش 5.2 اینچی امولد دارای رزولوشن فول ‌اچ ‌دی است که روی شیشه 2.5D وجود دارد. نمایشگر ردمی پرو مینی نسبت به نمونه‌ ی 5.5 اینچی به کار رفته در ردمی پرو اصلی، کوچک ‌تر شده است. ظرفیت باتری به کار رفته در این گوشی موبایل 4000 میلی ‌آمپرساعت خواهد بود.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Pro Mini

همانطور که در تصویر مشاهده می ‌کنید، دوربین دوگانه‌ی به کار رفته در ردمی پرو با یکدوربینمعمولی جایگزین شده است. این دوربین را یک فلش LED دوگانه نیز همراهی می‌ کند. همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای سه نسخه‌ ی ردمی پرو مینی 255،225 و285 دلار خواهد بود.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    گوشی موبایل شیائومی Redmi Pro Mini طراحی خیلی خوبی داره و از ویژگی های خیلی خوب این گوشی هوشمند میشه به میزان ظرفیت حافظه رمش اشاره کرد که این گوشی با این رمی که داره بازی های سنگین رو به راحتی اجرا می کنه و بهترین گذینه برای افرادی هستش که زیاد با گوشی بازی می کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا