راهنمای خرید

مشخصات فنی جدید ترین گوشی موبایل ایسوس منتشر شد

مشخصات فنی جدید ترین گوشی موبایل ایسوس منتشر شد و در وب سایت رگولاتوری چینی تنا قرار گرفت و با توجه به نتایج به دست آمده گوشی موبایل ایسوس زنفون X00GD مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوقا بوده و دارای باتری با ظرفیت فوق العاده ای نیز می باشد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت گوشی موبایل

ساعاتی پیش، یک گوشی موبایل ایسوس زنفون (Asus ZenFone) با شماره مدل X00GD در وب سایت رگولاتوری چینی تنا قرار گرفت تا زمان رونمایی از این گوشی هوشمند را همین نزدیکی بدانیم. به نقل از این مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی، گوشی موبایل ایسوس زنفون X00GD به صورت پیش فرض مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوقا خواهد بود و باید این گوشی معرفی نشده را نخستین تلفن همراه این برند بنامیم که همراه با تازه ‌ترین نسخه از سیستم عامل موبایلی گوگل روانه بازار خواهد شد.

ما هنوز هیچ نامی از این گوشی نمی‌دانیم، اما این احتمال وجود دارد که گوشی تاییدیه گرفته کمپانی ایسوس، یکی از اعضای خانواده گوشی موبایل های ایسوس زنفون 4 (Asus ZenFone 4) خواهد بود. در حالی که سال جاری شاهد رونمایی از سومین نسل گوشی های ایسوس زنفون بودیم، به احتمال خیلی زیاد این کمپانی از گوشی موبایل های خانواده ایسوس زنفون 4 رونمایی به عمل خواهد آورد.

البته ایسوس چندی پیش تایید کرده بود که قرار است از گوشی موبایل های جدید زنفون خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند، بنابراین چند روز دیگر ما بالاخره متوجه نام اصلی این موبایل تاییدیه گرفته خواهیم شد. گفتنی است که یکی از گوشی موبایل های قابل رونمایی این کمپانی در نمایشگاه سی ای اس، گوشی زنفون زوم (Asus ZenFone Zoom) خواهد بود.

اینگوشی موبایل از ابعادی برابر با 149.5 در 73.7 در 8.85 میلی‌متر و وزن 169 گرم برخوردار است. یک پردازنده 8 هسته‌ ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز (با مدلی اعلام نشده) در زیر قاب این گوشی موبایل تعبیه خواهد شد یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تهیه تصاویر سلفی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی همراه با فلش ال ای دی دو گانه و یک اسلات کارت حافظه میکرو SD دیگر مشخصات این گوشی موبایل را تشکیل می ‌دهد.

علاوه بر این،گوشی موبایل ایسوس زنفون X00GD از یک باتری با ظرفیت 4850 میلی ‌آمپر ساعت بهره می ‌برد که وظیفه‌ ی روشن نگه داشتن نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD این گوشی موبایل را برعهده خواهد داشت. با توجه به وضوح این صفحه نمایش، اندازه باتری این موبایل را می ‌توانیم بسیار ایده آل بدانیم. گوشی موبایل احتمالی خانواده ایسوس زنفون 4 (Asus ZenFone 4) در نسخه ‌هایی حاوی 2/3/4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32/64 گیگابایت تا چند روز دیگر رونمایی خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • من تا به حال گوشی موبایل ایسوسی خریداری نکردم ولی اینطور که مشخص اسمارت فون های ایسوس هم از نظر کارایی خیلی خوبن...

نوشته های اخیر

بهترین تبلت‌ دانش آموزی سال 1403

در دنیای مدرن آموزشی امروز، دانش‌ آموزان و دانشجویان به ابزارهای دیجیتالی مختلفی برای تحصیل…

1 روز قبل

هر آن چه که از آیفون 16 باید بدانید

آیفون 16، جدیدترین شاهکار اپل است که، با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر خود، وعده تغییر…

5 روز قبل

چگونه بازی‌های پلی استیشن 5 را دانلود و نصب کنیم

 پلی استیشن 5 (PS5) با سخت افزار قدرتمند و ویژگی های پیشرفته خود، صنعت بازی‌های…

1 هفته قبل

بهترین هدست‌های گیمینگ 2024

چه در حال فرار از گلوله‌‌های رقیبان در یک بازی FPS باشید یا در حال…

2 هفته قبل

مقایسه انواع ساعت هوشمند و مچ‌ بند سامسونگ

ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند جزو درخشان‌ترین گجت‌های دیجیتالی هستند که به زندگی ما راه پیدا…

2 هفته قبل

معرفی بهترین هاب USB و راهنمای خرید

در دنیای لپ تاپ و کامپیوتر یک قانون نانوشته وجود دارد: «شما همیشه درگاه USB…

2 هفته قبل