راهنمای خرید

قیمت هارد اس اس دی کمپانی PNY در ظرفیت های متفاوت اعلام شد

قیمت هارد اس اس دی کمپانی PNY در ظرفیت های متفاوت اعلام شد همچنین این هارد SSD ها در فرم M.2 هستند که دارای سرعت بالایی می باشند و کمپانی پنی این SSD ها را با ضمانت 3 ساله و قیمت مناسبی به فروش می رساند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت هارد اس اس دی

حافظه های M.2 هم اینک توسط بسیاری ازمادربردو نوت بوک ها پشتیبانی می شوند. به دلیل حجم فضای اشغال شده بسیار کم و سرعت بسیار بالا، این محصولات به تازگی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. در همین راستا PNY سری جدید SSD های خود را معرفی نمود. این هارد SSD ها که در فرم M.2 2280 هستند، تحت خانواده ای به نام CS2030 عرضه می شوند.

مسیر پر سرعت PCI-Express 3.0 x4 به عنوان اینترفیس ارتباطی آنها در نظر گرفته شده است و پهنای باند این اینترفیس به 32 گیگابیت در ثانیه می رسد.هارد اس اس دی های CS2030 در دو ظرفیت 240 و 480 گیگابایتی در دسترس هستند. یک کنترلر قدرتمند Phison PS5007 برای این هارد ها در نظر گرفته شده است و نوع تراشه های به کار رفته در این محصولات MLC NAND است.

حداکثر سرعت خواندن در حالت پی در پی به 2750 مگابایت در ثانیه و خواندن نیز 1500 مگابایت در ثانیه می رسد. عملکرد تصادفی 4K در حالت خواندن و نوشتن برابر با 210K IOPS و 215K IOPS است. کمپانی پنی این این هارد اس اس دیرا سه سال ضمانت می کند و نسخه ی 240 گیگابایتی با قیمت 180 دلار و مدل 480 گیگابایتی نیز با قیمت 330 دلار عرضه می می شوند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد هارد اس اس دی PNY برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام خبرتون عالی بود و اینکه هارد اس اس دی کمپانی PNY در ظرفیت های مختلف می خواد به فروش برسه خیلی خوبه و مقرون به صرفه ست.

نوشته های اخیر

بهترین تبلت‌ دانش آموزی سال 1403

در دنیای مدرن آموزشی امروز، دانش‌ آموزان و دانشجویان به ابزارهای دیجیتالی مختلفی برای تحصیل…

1 روز قبل

هر آن چه که از آیفون 16 باید بدانید

آیفون 16، جدیدترین شاهکار اپل است که، با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر خود، وعده تغییر…

5 روز قبل

چگونه بازی‌های پلی استیشن 5 را دانلود و نصب کنیم

 پلی استیشن 5 (PS5) با سخت افزار قدرتمند و ویژگی های پیشرفته خود، صنعت بازی‌های…

1 هفته قبل

بهترین هدست‌های گیمینگ 2024

چه در حال فرار از گلوله‌‌های رقیبان در یک بازی FPS باشید یا در حال…

2 هفته قبل

مقایسه انواع ساعت هوشمند و مچ‌ بند سامسونگ

ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند جزو درخشان‌ترین گجت‌های دیجیتالی هستند که به زندگی ما راه پیدا…

2 هفته قبل

معرفی بهترین هاب USB و راهنمای خرید

در دنیای لپ تاپ و کامپیوتر یک قانون نانوشته وجود دارد: «شما همیشه درگاه USB…

2 هفته قبل