اخبار تکنولوژی

فروش دوچرخه برقی هوشمند شیائومی Mi Qicycle در چین

فروش دوچرخه برقی هوشمند شیائومی Mi Qicycle در چین خواهد بود و کمپانی Xiaomi که نامش در بازار گوشی موبایل های ارزان مطرح است برای عرضه این گجت هوشمند جدید در سایر کشور ها هنوز برنامه خاصی ندارد. شرکت شیائومی در زمینه های فراوانی فعالیت های خود را گسترش داده است و روز به روز به شمارگان محصولات خود می افزاید. شرکت شیائومی تاکنون در زمینه لوازم خانگی محصولاتی مانند تلویزیون و دستگاه های تهویه و تصفیه هوا را به بازار عرضه کرده است و حتی تعدادی پهباد نیز توسط این شرکت نام آشنا تولید شده است. اما به تازگی شیائومی دست به تولید دوچرخه های برقی زده و با نام تجاری Mi Qicycle آن ها را وارد بازار خواهد کرد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر با دوچرخه هوشمند شیائومیآشنا شوید.

Qicycle توسط یک استارت آپ تحت حمایت شرکت شیائومی به نام iRiding ساخته شده است. این دوچرخه دارای سه حالت سرعت است و دارای پیشرانه ای الکتریکی به قدرت 250وات و 36 ولت است که توسط پدال کنترل می شود. این دوچرخه برقی قادر است تا با هر بار شارژ مسافتی معادل 45 کیلومتر را بپیماید. وزن Qicycle برابر با 14.5 کیلوگرم است و قابلیت تا شدن به اندازه تقریبا نصف  حالت معمولی را دارد که امکان حمل و نقل آن را آسان کرده است. این دوچرخه برقی همچنین دارای بلوتوث است که از طریق آن میتوان با کمک نرم افزاری که برایگوشی موبایلهای هوشمند مخصوص این دوچرخه طراحی شده مشخصات و اطلاعاتی درباره وضعیت آن از قبیل مسافت طی شده، راهنمای جی پی اس و میزان انرژی باقی مانده در باتری ها را مشاهده کرد.

یک نمایشگر کوچک هم بر روی دسته این دوچرخه قرار گرفته که اطلاعات مشابهی را به نمایش میگذارد. جای تعجب ندارد که طبق سنت همیشگی شرکت شیائومی قیمت این دوچرخه برقی نیز بسیار کمتر از نمونه های مشابه بوده و برای خرید کاملا مقرون به صرفه باشد. دوچرخه برقی Qicycle تنها 460 دلار قیمت دارد ولی متاسفانه برنامه ای برای صادرات آن به خارج از کشور چین در نظر گرفته نشده است. استارت آپی که مسئول تولید Qicycle است پیش از این نیز یک مدل دوچرخه برقی تولید کرده بودند ولی قیمت آن چندین برابر Qicycle بود و اکنون با کمک شیائومی قادر خواهند بود تا محصول خود را با قیمتی بسیار پایین تر به فروش برسانند.

لیست قیمت محصولات شیائومی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد دوچرخه شیائومی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • شکل و ظاهر دوچرخه برقی هوشمند شیائومی Mi Qicycle شبیه دوچرخه های معمولی است، این دوچرخه دارای سه حالت سرعت است و دارای پیشرانه ای الکتریکی به قدرت 250وات و 36 ولت است که توسط پدال کنترل می شود. این دوچرخه برقی قادر است تا با هر بار شارژ مسافتی معادل 45 کیلومتر را بپیماید و وزن 14.5 کیلوگرمی هم دارد کاش تو ایران هم عرضه بشه. از آی تی بازار هم ممنونم.

  • باسلام خسته نباشید به دوستان عزیز ای تی بازار
    دوچرخه برقی هوشمند شیائومی Mi Qicycle با داشتن قابلیت تا شدن جای کم تری و اشغال میکنه و علاوه بر این راحتر میشه حمل کرد به نظر من چین با این ابتکاراش میتونه کل جهان و جذب خودش کنه ولی محصولات با کیفیت خوبی عرضه نمیکنه البته چین در حال تولید همه چی از همه کشور هاست که باعث توسه این کشور شده .کی این دوچرخه در ای تی بازار به فروش میرسه ؟

  • سلام خدمت شما
    فروش دوچرخه برقی هوشمند شیائومی Mi Qicycle در چین که این دوچرخه دارای قیمت مناسبی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده است.این دوچرخه به شکل های دیگر هم تبدیل می شود.

  • با سلام و خسته نباشید این دوچرخه یهوشمند خیلی جالبه و فقط ساخت همچین دوچرخه ای از پس شرکتی مثل شرکت شیائومی بر میومد این شرکت محصولات خیلی جالبی رو در همه ی زمینه ها تولید میکنه و قیمت های خیلی خیلی مناسبی هم داره . این دوچرخه جدید برقی هوشمند Mi Qicycle فقط تو چین عرضه میشه و امیدوارم به ایران هم بیاد و همه بتونن ازش استفاده کنن

  • با سلام
    فروش دوچرخه برقی هوشمند شیائومی Mi Qicycle در چین خواهد بود و کمپانی Xiaomi که نامش در بازار گوشی موبایل های ارزان مطرح است برای عرضه این گجت هوشمند جدید در سایر کشور ها هنوز برنامه خاصی ندارد. شرکت شیائومی در زمینه های فراوانی فعالیت های خود را گسترش داده است و روز به روز به شمارگان محصولات خود می افزاید.

  • این دوچرخه برقی هوشمند شیائومی واقعا عالیه دوچرخه سواری با این دوچرخه ی برقی واقعا باید لذت بخش باشه ظاهرشم خیلی قشنگه .جی پی اسم داره ک فوق العادس .مانیتور روی دستش که انرژی و مسافتو نشون میده دیگ این محصولو همه چی تموم کرده خداکنه به بازار ایرانم وارد بشه قیمتش هرچقدم باشه ارزش خریدنو داره. شرکت شیائومی حرف نداره کارش عالیه

  • وای کاش در ایران بود حتما پدرم برای من میخریدش خیلی خوب میشد میتونستم تاش بزنم و زیر تختم بذارم یا همه جا با دوچرخه هم میرفتم ووقت ی که حوصله نداشتم دوچرخه هم خودش منو میبرد با وجود جی پی اس دهم راهمو پیدا میکردم و هم مقدار شارزباتریشو میدونستم امیدوارم دوچرخه شیائومی Mi Qicycle زودتر تو ایران بیاد و ای تی بازار وای کاش در ایران بود حتما پدرم برای من میخریدش خیلی خوب میشد میتونستم تاش بزنم و زیر تختم بذارم یا همه جا با دوچرخه هم میرفتم ووقت ی که حوصله نداشتم دوچرخه هم خودش منو میبرد با وجود جی پی اس دهم راهمو پیدا میکردم و هم مقدار شارزباتریشو میدونستم امیدوارم دوچرخه شیائومی Mi Qicycle زودتر تو ایران بیاد و ای تی بازار عرضه ش کنه

نوشته های اخیر

هر آن چه که از آیفون 16 باید بدانید

آیفون 16، جدیدترین شاهکار اپل است که، با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر خود، وعده تغییر…

1 روز قبل

چگونه بازی‌های پلی استیشن 5 را دانلود و نصب کنیم

 پلی استیشن 5 (PS5) با سخت افزار قدرتمند و ویژگی های پیشرفته خود، صنعت بازی‌های…

5 روز قبل

بهترین هدست‌های گیمینگ 2024

چه در حال فرار از گلوله‌‌های رقیبان در یک بازی FPS باشید یا در حال…

1 هفته قبل

مقایسه انواع ساعت هوشمند و مچ‌ بند سامسونگ

ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند جزو درخشان‌ترین گجت‌های دیجیتالی هستند که به زندگی ما راه پیدا…

1 هفته قبل

معرفی بهترین هاب USB و راهنمای خرید

در دنیای لپ تاپ و کامپیوتر یک قانون نانوشته وجود دارد: «شما همیشه درگاه USB…

2 هفته قبل

بهترین بازی‌ پلی استیشن 4، معرفی 8 بازی برتر

در این مقاله قصد داریم تا 8 مورد از بازی‌های محبوب و با کیفیت PS4…

2 هفته قبل