رونمایی گوشی موبایل ایسر Liquid Zest در کنگره ی جهانی موبایل

 رونمایی گوشی موبایل ایسر Liquid Zest در کنگره ی جهانی موبایل صورت گرفت و این اسمارت جدید کمپانی مطرح با فناوری های Zero Air Gap و Blue Light Shield از سوی شرکت Acer با قیمتی متفاوت عرضه خواهد شد. در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل، ایسر از خانواده ‌ی جدید گوشی ‌های موبایل خود رونمایی کرد. اگر از دوستداران گوشی‌ های میان ‌رده هستید احتمالا از گوشی‌ جدید ایسر استقبال خواهید کرد. گوشی جدید Liquid Zest با دو نسخه‌ ی 4G و معمولی معرفی شده و با توجه به ویژگی‌های خوب آن می ‌توان امید زیادی به فروش خوبش داشت. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل ایسر Liquid Zest

گوشی موبایلایسر  Liquid Zest از صفحه نمایشی با اندازه‌ ی 5 اینچ و پنل IPS LCD با کیفیت اچ‌ دی بهره می‌ برد. درست مانند گوشی Liquid Jade 2  این گوشی نیز از فناوری Zero Air Gap برای افزایش خوانایی در زیر نور مستقیم استفاده می‌ کند. همچنین فناوری Blue Light Shield برای کنترل میزان نور آبی صفحه نمایش به کمک کاربر می ‌آید. در بخش سخت‌ افزار نیز گوشی Liquid Zest از یک پردازنده ‌ی چهار هسته‌ ای با فرکانس کاری 1.3 گیگا هرتز در نسخه‌ ی معمولی و فرکانس کاری یک گیگا‌هرتز در نسخه‌ ی 4G استفاده می ‌کند. ایسر در مورد مدل پردازنده‌ ی استفاده شده اظهار نظر نکرده است. بهره مندی از DTS Sound Studio و DTS HD Premium برای افزایش کیفیت صدای خروجی از برتری‌ نسخه ‌ی 4G به نسخه ‌ی معمولی به حساب می‌ آید.

گوشی موبایل ایسر Liquid Zest

دوربین در هر دو نسخه مشابه به نظر می‌ رسند.دوربیناصلی 8 مگاپیکسلی با گشودگی لنز 2.0 و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی از جمله مشخصات بخش تصویر برداری گوشی جدید ایسر به حساب می ‌آیند. در کنار این ویژگی‌ ها ایسر اپلیکیشن GazmeZone را به طور پیش فرض روی گوشی ‌های جدید خود نصب کرده است.

ایسر گوشی موبایل Liquid Zest را با قیمت‌ های 109 و149 دلار در دو نسخه‌ ی معمولی و 4G از ماه آوریل و مارس سال 2016 در آسیا، آفریقا و اروپا وارد بازار می ‌کند.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام من از لپ تاپ های شرکت ایسر استفاده کرده ام و خیلی هم از این محصولات راضی بودم ولی تا کنون از گوشی های این شرکت استفاده نکردم ولی اگه گوشی های این شرکت هم مانند لپ تاپ هاش باشه حتما از کیفیت بالایی برخورداره و با مشخصاتی هم که از این گوشی هادر این سایت به اشتراک گذاشته شده واقعا می شه این گوشی ها رو یکی از گوشی های خوب میانرده دونست.

  2. سلام دوستان…
    شرکت ایسر یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده لپ تاپ هستش ولی اخیرا خبر رسیده که این شرکت گوشی هوشمند هم تولید می کنه مانند گوشی موبایل ایسر Liquid Zest که در این مطلب هم معرفی شده ولی من فکر می کنم این شرکت با وجود گوشی های هوشمند خیلی زیادی که شرکت های بزرگ مثل سامسونگ و اپل روانه بازار کرده اند کار خیلی زیادی داره تا بتونه محصولاتش رو در این زمینه به فروش برسونه.

  3. با سلام
    رونمایی گوشی موبایل ایسر Liquid Zest در کنگره ی جهانی موبایل که این گوشی دارای امکانات زیادی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جلب کرده.ایسر گوشی موبایل Liquid Zest را با قیمت‌ های 109 و149 دلار در دو نسخه‌ ی معمولی و 4G از ماه آوریل و مارس سال 2016 در آسیا، آفریقا و اروپا وارد بازار می ‌کند.

  4. سلام این گوشی چه خصوصیتی داره که باعث شده تو سایت ای تی بازار قرار بگیره؟به نظر من حتی نمای ظاهریشم هم جالب نی من حتی اگه پول اضافه هم داشتم پای این مدل گوشی ایسر Liquid Zestنمیدادم علاوه بر این برند های معروف تر با قیمت کمتر گوشی های با امکانات زیادی دارند

  5. اینجور که به نظر میاد ایسر گوشی های میان رده ای خوبی رو ارائه کرده و شاید تونی رقابتی در میان رده ای ها داشته باشه البته آپشن های مربوط به نورصفحه و کنترل آبی رنگ صفحه می تونه شاخصه ی خوبی باشه هنکام انتخابولی متاسفانه از نوع پردازنده حرفی نزده که امیدوارم در صورت اطلاع رسانی ای تی بازار در اخبا خودش جا بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا