رشد دوباره بازی Angry Birds

احتمالا اگر شما کمی اهل بازی و سرگرمی با گوشی موبایل یا تبلت خود باشید، بازی Angry Birds را می شناسید. این بازی یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های گوشی موبایل برای تمامی سنین از کوچک تا بزرگ در زمان خود بود و حتی برخی از افراد این بازی را در سیستم های کامپیوتری خود نیز نصب کرده بودند و به صورت رکوردی و امتیازی با یکدیگر رقابت می کردند.

البته نباید این نکته را نادیده گرفت که در طول این مدت، بازی پرندگان خشمگین همواره مخاطبان دائمی خود را داشته است که منجر به به وجود آمدن پیشرفت این شرکت گردیده اند و همیشه نسخه های مختلف آن را دانلود و نصب می کنند.

با گذر زمان و تولید بازی های هیجان انگیز و جدیدتر برای گوشی های موبایل و سیستم های کامپیوتری، محبوبیت بازی انگری بردز تا حد زیادی کاهش پیدا کرد، البته که این بازی همچنان جزو بازی های محبوب شرکت بازی سازی فنلاند Rovio می باشد و بیشتر مشهور بودن این شرکت به لطف همین بازی است.

گزارش شرکت سازنده بازی پرندگان خشمگین

شرکت بازی سازی فنلاند Rovio یک گزارش ارائه داد و اعلام کرد که سود عملیاتی سه ماهه چهارم خود را افزایش داده است و علت آن به دلیل رشد سه بازی برتر این شرکت بوده است. این شرکت سازنده بازی موبایل که در هلسینکی واقع شده است اعلام کرد که هر سه بازی برتر آن ها سال به سال رشد کرده اند که شامل بازی Angry Birds Dream Blast، بازی Angry Birds 2 و بازی Angry Birds Friends می باشد.

رشد بازی Angry Birds در سال جدید
رشد بازی Angry Birds در سال جدید

این شرکت انتظار رشد بیشتر برای این بازی را دارد اما باید این نکته را در نظر گرفت که مقدار زیادی از سود سالیانه این شرکت در روند توسعه و بازاریابی بازی های جدید، سال به سال کاهش پیدا می کند.

تنوع بخشیدن به بازی های موبایل Rovio

شرکت Rovio با خرید بازی های مختلف و مشارکت در ساخت بازی های موبایل جدید برای Moomins دنبال تنوع بخشیدن به مجموعه خود و رشد بیشتر است. یکی دیگر از اقدامات این شرکت ساخت شخصیت های کارتونی از مجموعه کتاب های مختلف و ساخت یک کمیک استریپ می باشد.

اما با این حال نباید این نکته را نادیده گرفت که بیشترین سود حاصل شده از این شرکت در سال گذشته به علت محبوبیت ماندگار بازی های Angry Birds بوده است. به طوری که طبق محاسبات گفته می شود سود عملیاتی این شرکت 13.1 میلیون یورو در سه ماهه اکتبر تا دسامبر سال گذشته بوده است که نسبت به سال قبل آن حدود 75 درصد پیشرفت داشته است.

رشد بازی پرندگان خشمگین
رشد بازی پرندگان خشمگین

در نتیجه همچنان اهمیت بازی پرندگان خشمگین برای این شرکت، نسبت به سایر بازی های Rovio بیشتر خواهد بود و همواره این شرکت ساخت بازی موبایل برای پیشرفت و محبوبیت بیشتر آن در میان کاربران تلاش خواهد کرد.

در نتیجه اگر شما از مخاطبان قدیمی بازی Angry Birds هستید و در طول این مدت مشغول بازی کردن با پرندگان خشمگین بوده اید و یا حتی در سال های قبل این بازی جزئی از سرگرمی های شما بوده است، به شما پیشنهاد می دهیم که منتظر مشاهده پیشرفت و بروزرسانی های جدید بازی  باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا