راهنمای خرید

جدید ترین مانیتور اچ پی در دو مدل متفاوت به فروش می رسد

جدید ترین مانیتورهای اچ پی در دو مدل متفاوت رونمایی و معرفی شدند و قرار است به زودی به لیست قیمت مانیتورهای اچ پی اضافه شوند همچنین نمایشگر Z31x Studio اچ پی با قابلیت های جدیدی که دارد گزینه مناسبی برای کارهای حرفه ای هنرمندان می باشد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت مانیتور

محتوای 4K چند سالی است که هیاهوی فراوانی در صنعت سرگرمی به پا کرده و این روزها هم در کنار آن به ندرت نام HDR شنیده می شود که احتمالاً در آینده ای نزدیک به استانداردی در نمایشگرها و محتوا تبدیل خواهد شد.کمپانی HP مانیتورهای تازه ای را به سری مانیتورهای DreamColor افزوده که دقت رنگ و کالیبراسیون خودکار را برای استفاده کاربران حرفه ای وعده داده است.

جدید ترین مانیتور های اچ پی که با نام های Z31x Studio و Z24x G2 معرفی شده اند، برای استفاده هنرمندان و خلاقان توسعه یافته اند. قابل ذکر است نمایشگر Z31x Studio که مدل رده بالاتر در این سری است، دارای پنل 31 اینچی با رزلوشن 4096 در 2160 پیکسل، رنگ سنج داخلی، سوئیچ های کیبورد/ ویدیو/ موس و پوشش 99 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 است. مانیتور Z31x Studio با قابلیت هایی که دارد  برای حرفه ای ها بوده و با قیمت 3.999 دلار عرضه خواهد شد.

کمپانیHP برای علاقمندان به مولتی مدیا که به اکثر مشخصات و قابلیت های ذکر شده در مدل رده بالاتر مانیتور Z31x Studio نیازی ندارند، مدل ارزان قیمت تر Z24x G2 را رونمایی کرده است. این مانیتور که دارای صفحه نمایش 24 اینچی با رزلوشن 1920 در 1200 پیکسل است، از پوشش 99 درصدی گاموت رنگ Adobe RGB و یک دکمه اختصاصی برای انتخاب فضای رنگ بهره می برد.

از منظر قیمت هم باید اشاره کرد که مانیتور دریم کالر Z24x G2 با قیمت 559 دلار از اواسط تیرماه راهی بازار می شود همچنین مانیتور اچ پی Z31x Studio هم قرار است با قیمت بسیار بالای 3.999 دلار در سال جاری میلادی وارد بازار های مانیتور شود و به فروش برسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتوراچ پی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نوشته های اخیر

هر آن چه که از آیفون 16 باید بدانید

آیفون 16، جدیدترین شاهکار اپل است که، با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر خود، وعده تغییر…

1 روز قبل

چگونه بازی‌های پلی استیشن 5 را دانلود و نصب کنیم

 پلی استیشن 5 (PS5) با سخت افزار قدرتمند و ویژگی های پیشرفته خود، صنعت بازی‌های…

6 روز قبل

بهترین هدست‌های گیمینگ 2024

چه در حال فرار از گلوله‌‌های رقیبان در یک بازی FPS باشید یا در حال…

1 هفته قبل

مقایسه انواع ساعت هوشمند و مچ‌ بند سامسونگ

ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند جزو درخشان‌ترین گجت‌های دیجیتالی هستند که به زندگی ما راه پیدا…

1 هفته قبل

معرفی بهترین هاب USB و راهنمای خرید

در دنیای لپ تاپ و کامپیوتر یک قانون نانوشته وجود دارد: «شما همیشه درگاه USB…

2 هفته قبل

بهترین بازی‌ پلی استیشن 4، معرفی 8 بازی برتر

در این مقاله قصد داریم تا 8 مورد از بازی‌های محبوب و با کیفیت PS4…

2 هفته قبل