به کمک گوگل بزرگترین باغ وحش های دنیا را ببینید

گوگل با سرویس Street view تصاویر متحرک بزرگترین باغ وحش های دنیا را در اختیار کاربران اینترنتی خود قرار داد .

باغ وحش های ایران معمولا شامل چند شیر خسته می شود، با تعدادی میمون بی حال و مقادیری مار! اما واقعیت این است که باغ وحش های دیگر نقاط جهان، از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و حیواناتی که در آن ها نگه داری می شوند، تنوع بسیار بالایی دارند.

جذابیت برخی از باغ وحش های معروف در سراسر جهان، آن ها را تبدیل به یکی از مراکز توریستی کرده است. مراکزی که بازدید از آن ها احتیاج به صرف هزینه های بسیاری دارد. اما اگر خیلی دوست دارید تا محیط این باغ وحش ها را از نزدیک ببینید، می توانید بدون هیچ هزینه ای از گوگل کمک بگیرید.

این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که برخی از برترین باغ وحش های جهان و حیوانات آن ها را به بخش Street View گوگل مپ می آورد. از این طریق شما می توانید از وجب به وجب این باغ وحش ها بازدید کنید و از محیط آن ها لذت ببرید.

به کمک گوگل بزرگترین باغ محش های دنیا را ببینید

با مراجعه به این لینک در سرویسنقشه گوگلسفر خود را آغاز کنید.

توجه داشته باشید که سرویس Street View شامل تصاویر ثابت به هم پیوسته است و شما قرار نیست تا از طریق آن به تماشای ویدیویی باغ وحش ها بپردازید.

نظر شما راجع به سرویس های متنوع گوگل به کاربران خود چیست ؟

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام
    به کمک گوگل بزرگترین باغ وحش های دنیا را ببینید که این قابلیت همرو خوشحال کرده و افرادی که نمی توانند به باغ وحش بروند از این قابلیت گوگل استفاده می کنند و به راحتی باغ وحش را تماشا می کنند.

  2. با سلام خدمت شما به کمک گوگل بزرگترین باغ وحش های دنیا را ببینید که این امر برای مردم جالب بود از استقبال خوبی برخودار بود.این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که برخی از برترین باغ وحش های جهان و حیوانات آن ها را به بخش Street View گوگل مپ می آورد. از این طریق شما می توانید از وجب به وجب این باغ وحش ها بازدید کنید و از محیط آن ها لذت ببرید.

  3. واقعاً عالیه هرکاری که گوگل کرده و هر سرویسی که به مشتری های خود داده هیچ حرفی توش نیست واقعاً جالبه که با ارائه امکانات رایگان تونسته یکی از ثروتمند ترین شرکت های دنیا بشه اونوقت تو ایران هم موتور جستجو هست البته با کپی برداری از موتورهای دیگه !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا