اخبار تکنولوژی

ایسوس برترین تولید کننده لپ تاپ گیمینگ در جهان

ایسوس برترین تولید کنندهلپ تاپ گیمینگدر جهان بوده و در نیمه اول سال میلادی جاری بیشترین فروش را میان لپ تاپ‌های گیمینگ داشته است. افزون بر جایگاه ایسوس در میان تولیدکنندگان بر‌تر مادربردهای رده بالا، کارت‌های گرافیک و نمایشگر‌های مخصوص گیمینگ، این کمپانی اکنون افتخار بر‌ترین تولید کننده لپ تاپ‌های گیمینگ در جهان را به دست آورده و در نیمه نخست سال میلادی جاری، بیشترین فروش را میان لپ تاپ‌های گیمینگ داشته است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

بر کسی پوشیده نیست که ایسوس جزو بر‌ترین تولید کنندگان سخت افزارهای دسکتاپ است اما آمار فروش لپ تاپ‌های گیمینگ، برای اولین بار از موفقیت این کمپانی در این حوزه خبر می‌دهد. بر اساس آمار ارائه شده از سوی DigiTimes،ا 40 درصد لپ تاپ‌های مجهز به پردازنده گرافیکی 950M، 960M، 970M و 980M که طی نیمه نخست سال میلادی جاری به فروش رفته‌اند، ساخت ایسوس بوده‌اند. در طول این مدت Lenovo در جایگاه دوم و MSI در جایگاه سوم قرار دارند که تنها 15% لپ تاپ‌های گیمینگ را به خود اختصاص داده‌اند. Acer نیز با 11 درصد، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

در حالی ایسوس پرفروش‌ترین سازندهلپ تاپهای گیمینگ اعلام شده، گزارش مذکور دارای جزئیات زیادی نیست و مشخص نشده که کدام لپ تاپ‌ها در دسته گیمینگ جای گرفته‌اند. بسیاری از لپ تاپ‌هایی که به پردازنده‌های گرافیکی GeForce GTX 950M و GeForce GTX 960M مجهز هستند، پتانسیل گیمینگ بالایی دارند، این درحالی است که لپ تاپ‌های مخصوص گیمینگ غالباً بهپردازندههای گرافیکی قدرتمند‌تر GeForce GTX 970M/980M مجهز هستند. هم زمان قدرتمند‌ترین لپ تاپ گیمینگ لنوو از پردازنده گرافیکی GeForce GTX 860M بهره می‌گیرد اما لپ تاپ گیمینگ محسوب نمی‌شود.

ظاهراً عامل اصلی اختلاف زیاد میان فروش این غول‌هایی آسیایی، به بازارهای هدف آن‌ها بر می‌گردد. Lenovo بر بازار چین متمرکز است اما Acer و MSI محصولات خود را بر بازار اروپا متمرکز کرده‌اند. در این میان ایسوس بیشترین فروش را داشته، چرا که لپ تاپ‌های گیمینگ خود را در سراسر جهان به فروش می‌رساند و تنها بر روی بازار خاصی متمرکز نمی‌شود.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام درود خدمت شما
    ایسوس برترین تولید کننده لپ تاپ گیمینگ در جهان بوده و در نیمه اول سال میلادی جاری بیشترین فروش را میان لپ تاپ‌های گیمینگ داشته است. افزون بر جایگاه ایسوس در میان تولیدکنندگان بر‌تر مادربردهای رده بالا، کارت‌های گرافیک و نمایشگر‌های مخصوص گیمینگ، این کمپانی اکنون افتخار بر‌ترین تولید کننده لپ تاپ‌های گیمینگ در جهان را به دست آورده و در نیمه نخست سال میلادی جاری، بیشترین فروش را میان لپ تاپ‌های گیمینگ داشته است

  • سلام و خسته نباشید،ایسوس یکی از برندهای خوبه تولید کننده لب تاب است و من واقعا از لبتاب های اون راضی هستم،و ایسوس برترین تولید کننده لپ تاپ گیمینگ در جهان شناخته شده،بسیار از سایت خوب آی تی بازار به خاطر درج اخبار خوب و به روزش تشکر میکنم.

  • ایسوس فوق العاده ترین مارک در لوازم جانبی و کامپیوتر را دارد همانطور که می دانیم محبوبترین لپ تاب در بازار ایران است و اینکه در لپ تال های خود را هر روز با فناوری های فوق العاده و ارائه خدمات باعث اعتماد مردم به این لپ اب در جهن شده که یکی از دلایل پرفروش بودن این مدل لپ تاب ها همین است
    ممنون از ایتی بازار به خاطر اخبارات

  • سلام. لپ تاپ های گیمینگ ایسوس جزو بهترین لپ تاپ های گیمینگ عرضه شده است. این لپ تاپ تمام خصوصیات یک لپ تاپ های گیمینگ را دارد. طراحی که عالی است. حرفه ای و شیک! سخت افزار نیز قدرتمند و بی نقص است. ایسوس که در زمینه ی تولید قطعات کامپیوتر و گیمینگ بسیار موفق است.در تولید لپ تاپ نیز بسیار موفق بوده. اگر قصد خرید لپ تاپ دارید. ایسوس یکی از بهترین برند هایست که می توانید انتخاب می کنید.

  • من رشته هم معماری و نیاز به لب تاپ بالا با کارت گرافبک بالا که زود داغ نکنه دارم این لپ تاپ میتونه نیازم منو برای نرم افزارهای مثل اوتو کد که هم سنگین و هم به گرافیک بالا نیاز داره رو برطرف کنه اگه میشه مشخصات بیشتر و قیمت رو تو سایت ای تی بازار بزنید

نوشته های اخیر

انواع دوربین مداربسته، راهنمای خرید

سیستم های دوربین مداربسته (CCTV) یکی از بهترین راه‌ها برای نظارت و افزایش امنیت مکان‌های…

5 روز قبل

بهترین مکان نصب ماینر کجاست؟

هر چقدر شرایط کاری دستگاه ماینر استاندارد بیشتری داشته باشد نه تنها سوددهی آن بالاتر…

2 هفته قبل

بررسی ساعت گلکسی واچ اولترا سامسونگ

گلکسی واچ اولترا جدیدترین ساعت هوشمند پرچمدار سامسونگ است که تجربه‌ای بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان…

3 هفته قبل

بهترین تبلت‌ دانش آموزی سال 1403

در دنیای مدرن آموزشی امروز، دانش‌ آموزان و دانشجویان به ابزارهای دیجیتالی مختلفی برای تحصیل…

4 هفته قبل

هر آن چه که از آیفون 16 باید بدانید

آیفون 16، جدیدترین شاهکار اپل است که، با ویژگی‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر خود، وعده تغییر…

1 ماه قبل

چگونه بازی‌های پلی استیشن 5 را دانلود و نصب کنیم

 پلی استیشن 5 (PS5) با سخت افزار قدرتمند و ویژگی های پیشرفته خود، صنعت بازی‌های…

1 ماه قبل