انتشار مشخصات گوشی موتورلا موتو جی استایلوس در آمازون

مشخصات گوشی موتورلا موتو جی استایلوس که در ماه آپریل توسط موتورلا معرفی شد در سایت آمازون منتشر شد. از زمان صحبت در مورد این گوشی جدید موتورلا تا ماه پیش که موتورلا اعلام کرد این گوشی را MOTO G Stylus 2021 نام گذاری خواهد کرد، چیزی از مشخصات آن نمی دانستیم. حالا با انتشار جزئیاتی از آن در سایت آمازون، می دانیم که این گوشی به زودی و در اوایل سال جدید میلادی به فروش خواهد رسید.

هنوز از تاریخ رسمی رونمایی این گوشی هم توسط موتورلا خبری اعلام نشده است. در عکس های محدودی که منتشر شده است این گوشی شباهت بسیاری به مدل قبلی این گوشی یعنی موتورلا موتو جی استایل 2020 دارد. گوشی های هوشمند موتورلا در حال ورود به مرحله جدیدی از پیشرفت هستند و پیش بینی می شود به زودی بازار بزرگتری از بازار موبایل را به خود اختصاص دهند.

خصوصیات گوشی موتورلا موتو جی استایلوس

لیست قیمت گوشی موبایل موتورلا

گوشی جدید موتورلا MOTO G Stylus با قلم هوشمند

شاید بتوان موتورلا موتو جی استایلوس را به عنوان یک گوشی حرفه ای در رده بندی گوشی موبایل موتورلا قرار داد. یکی از مهم ترین آیتم هایی که این گوشی را متمایز می کند پشتیبانی از قلم هوشمند است. هرچند رده بندی خاصی برای گوشی های موتورلا که از قلم هوشمند پشتیبانی می کنند عنوان نشده است.

اما در عکس هایی که از این گوشی هوشمند منتشر شده است جای قلم هوشمند در قسمت پایینی و در سمت راست آن قرار دارد. به خاطر همین قلم استایلوس است که این مدل گوشی موتو جی استایلوس نام گرفته است.

گوشی موتورلا موتو جی استایلوس با قلم هوشمند

ویژگی های فنی گوشی موتورلا موتو جی استایلوس

با توجه به مشخصات منتشر شده از گوشی موتورلا موتو جی استایلوس 2021، به نظر می رسد پنل چهارگانه این گوشی از یک ترکیب خوب بهره برده باشد. پنل چهارگانه در این گوشی موبایل شامل یک حسگر 48 مگاپیکسلی، یک حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و عکاسی ماکرو می باشد. دوربین سلفی نیز در گوشی موتورلا موتو جی استایلوس 2021 16 مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت که در مدل 2020 این گوشی در پشت گوشی موبایل  قرار داشت در موتورلا موتو جی استایلوس 2021 روی لبه سمت راست قرار گرفته است.

رابط این گوشی از نوع پورت USB-C خواهد بود و از جک هدفون 3.5 میلیمتری نیز برخوردار است. این گوشی بر اساس اطلاعات منتشر شده در آمازون از اندروید 10 پشتیبانی خواهد کرد. باتری گوشی موتورلا موتو جی استایلوس 4000 میلی آمپر بر ساعت بوده و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد. این گوشی همچون دیگر گوشی های موبایل عرضه شده در 2021 از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از هر نظر یک گوشی میان رده رو به بالا محسوب می شود، استفاده از تراشه اسنپدراگون 675 این نکته را تایید می کند.

ویژگی های فنی گوشی موتورلا موتو جی استایلوس

هر چند نمایشگر این گوشی از لحاظ ظاهر شبیه مدل قبلی یعنی موتورلا موتو جی 2020 است اما در مورد آن باید گفت این صفحه نمایش 6.81 اینچ اندازه دارد و با وضوح کامل فول اچ دی پلاس کار خواهد کرد. این طور که آمازون اعلام کرده این گوشی اقتصادی با قیمت 339 دلار به فروش خواهد رسید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. موتورلا موتو برند ناشناخته ای هست تو ایران، من دقیقا نمیدونم این گوشی ایا کاربرد خاصی داره یا نه اما دیدم قیمتش خیلی ارزون تره از گوشیای دیگه گفتم ببینیم چطوریه اما بخرم و ابزارش نباشه خیلی بد میشه، حداقل میدونیم سامسونگ و بقیه برند ها لوازمش همه جا هست اما موتورلا موتو جی استایلوس چی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا