کیس حرفه ای گلادیاتور Z7 با کیفیت و مقاوم

کیس حرفه ای  گلادیاتور Z7 با کیفیت و مقاوم بوده و توسط شرکت سیاره سبز GREEN به عنوان رده کیس های حرفه ای معرفی شد و طبق مشخصات فنی اعلام شده این کیس قابلیت پشتیبانی از انواع مادربردها را نیز دارا می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کیس حرفه ای گلادیاتور Z7

شرکت سیاره سبز GREEN به جهت تکمیل سبد محصولات خود در رده کیس های حرفه ای، اقدام به معرفی عرضه کیس Z7 Gladiator نموده است. کیس زد7 گلادیاتور، دارای اسکلت بسیار مستحکم و بزرگ با پیکربندی Super Full Tower است که از ساختار اسکلت معکوس (نصب پاور در قسمت پایین) بهره می برد تا موجب عملکرد بهتر سیستم در بحث کولینگ داخلی کیس شود. کیس Z7 Gladiator نه تنها در زمره ی بهترین کیس های گرین، بلکه با توجه به پارامترهای قیمت، کیفیت، امکانات و عملکرد استثنایی اش، بدون شک جزو برترین کیس های حرفه ای بازار به شمار می رود که مطمئنا نظر بسیاری از کاربران حرفه ای را به خود جلب خواهد نمود.

کیس حرفه ای گلادیاتور Z7

کیس Z7 Gladiator دارای طراحی کم نظیر بدنه با شکستگی ها و زوایای جذاب در طراحی پنل های جلو و سقف خود می باشد، تا به نوعی تداعی کننده کیس گیمینگ در نگاه اول برای هر بیننده ای باشد. استفاده از پایه های مستحکم با ارتفاع مناسب، موجب افزایش پایداری کیس و ایجاد فضای مناسب برای تهویه بهتر پاور شده است.

کیس حرفه ای گلادیاتور Z7

کیس Z7 Gladiator دارای قابلیت نصب رادیاتور های سه فن، دو فن و تک در سایزهای 360 میلی متر و280 میلی متر و  240 میلی متر و 120 میلی متری می باشد. در واقع شما نه تنها هیچ محدودیتی در سایز وابعاد رادیاتور واترکولینگ خود نخواهید داشت، بلکه قادر خواهید بود بروی این کیس تا سه عدد واتر کولینگ با شرایط زیر نصب نمایید .

کیس حرفه ای گلادیاتور Z7

کیسZ7 Gladiator دارای مجموعه ای از امکانات مورد نیاز کاربران حرفه ای در قسمت پورت های ورودی-خروجی برروی پیشانی سقف خود است. دو عدد پورت USB 3.0 و دو عدد پورت USB 2.0 به همراه جک های ورودی- خروجی صدا در هر دو حالت HD / AC-97 از امکانات اولیه این کیس به شمار می رود. مهمترین قابلیت کیس Z7 Gladiator در این بخش، مربوط به امکان تنظیم و کنترل سرعت پنج عدد از فن های داخلی است همچنین قابلیت پشتیبانی از انواع مادربردهای حرفه ای در سایزهای XL-ATX، L-ATX، E-ATX،CEB،ATX  که یک قابلیت کم نظیر برای این کیس (با توجه به قیمت بسیار مناسب آن) به شمار می رود.

کیس حرفه ای گلادیاتور Z7

برخی از مشخصات ساختاری و فنی کیس Green Galdiator-Z7 :

  • بهره مندی از ساختار اسکلت معکوس (نصب پاور در قسمت پایین کیس) به جهت افزایش عملکرد کولینگ فضای داخلی و طراحی جداگانه بخش محفظه هارد دیسک ها از سایر قسمت های داخلی با درب مجزا.
  • قابلیت مدیریت کابل کشی آسان از فضای پشت سینی مادربرد به دلیل فضا و فاصله بسیار مناسب بین سینی مادبرد و کاور بغل سمت راست.
  • کیس بزرگ و مستحکم Z7 Gladiator  در سایز استاندارد Super Full-Tower طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد بیرونی با ارتفاع 560 میلی متر و پهنای 225 میلی متر و عمق 575 میلی متر می باشد.
  • جنس ورق اسکلت کیس از نوع استیل مستحکم ژاپنی (Japanese SECC) و با ضخامت 0.8-1.0mm می باشد.
  •  بهره مندی از پوشش بیرونی و درونی رنگ کوره ای سبز ارتشی براق جهت زیبایی سیستم پس از اسمبل.
  • قابلیت نصب یک عدد واترکولینگ در ابعاد 360mm/280mm/240mm در قسمت سقف کیس.
  •  
  • قابلیت نصب یک عدد واترکولینگ در ابعاد 240mm در قسمت کف کیس.
  • قابلیت نصب یک عدد واترکولینگ در ابعاد 120mm در قسمت پشت کیس.
  • دارای قابلیت نصب تمامی CPU COOLER های حرفه ای و بدون محدودیت در ابعاد کولر.
  • دارای دریچه بزرگ در قسمت سینی مادربرد و پشت سوکتپردازنده، جهت تعویض و یا سرویس آسان کولر پردازنده.
  • قابلیت پشتیبانی از کارت های گرافیکی حرفه ای تا طول 360 میلی متر.

لیست قیمت کیس

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام، کیس حرفه ای گلادیاتور Z7 بسیار زیباست و مشخصات خیلی خوبی هم در مقایسه با سایر برندها دارد،نظیر: جنس ورق اسکلت کیس از نوع استیل مستحکم ژاپنی است، دارای دریچه بزرگ در قسمت سینی مادربرد و پشت سوکت پردازنده، جهت تعویض و یا سرویس آسان کولر پردازنده و کلی مزیت خوب دیگه که در سایت آی تی بازار به آن اشاره شده است.ممنون و تشکر.

  2. سلام خدمت تمامی کاربران سایت آی تی بازار. کیس حرفه ای گلادیاتور Z7 خیلی خوبه! طراحی عالی این کیس که کاملا نشان دهنده ی حرفه ای بودن این کیس است و برای گیمینگ یکی از بهترین انتخاب هاست! جنس این کیس هم خیلی مناسبه. یکی از بهترین قابلیت هایش پشتیبانی از کارت های گرافیکی حرفه ای تا طول 360 میلی متر است. با تشکر از اخبار آی تی فناوری

  3. با سلام
    کیس حرفه ای گلادیاتور Z7 با کیفیت و مقاوم که این کسی طرفداران زیادی داشت و از این کیس استقبال خوبی شد.این کیس دارای طراحی جالب و مقاومی است و قیمت این کیس هنوز مشخص نشده. این کیس توسط شرکت سیاره سبز GREEN ساخته و عرضه شده

  4. از خر ید کیس حرفه ای گلادیاتور Z7 بسیار راضیم چون خیلی با کیفیتو مقاومه یکی از بهتریناس قابلیت کنترل فن های داخلی ان فوق العادست قابلیته پشتیبانی از کارت های گرافیکی حرفه ای تا طول 360 میلی متری هم داره سرویس کولر هاشم اشونه چون یه دریچه بزرگ در قسمت سینی مادربرد وپشت سوکت پردازنده داره

  5. ممنونم از خبر خوبی که گذاشتین چون تونست کمکم کنه که راحت تر کیس گلادیاتور حرفه ای رو برای خریدانتخاب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا