رونمایی از گوشی موبایل هوآوی Mate 8 اوایل آذر ماه

رونمایی ازگوشی موبایل هوآوی Mate 8اوایل آذر ماه اتفاق خواهد افتاد و این اسمارت فون جدید از دو سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند. تا چند روز پیش اخبار مربوط به هوآوی حاکی از این بودند که این شرکت چینی مراسم رونمایی از چیپست جدید خود به نام کایرین 950 را در تاریخ 14 آبان برگزار خواهد کرد. اما تیزرهای جدید حرف دیگری دارند و گویا قرار نیست در تاریخ اعلام شده هیچ رویدادی برقرار باشد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل هوآوی Mate 8

از دیگر مواردی که در مورد این محصول لو رفته دو عکس بوده که توسط کارمندان فاکسکان گرفته شده اند (شرکتی که هوآوی مسئولیت مونتاژ اسمارت فون آتی خود را به آن سپرده است). یکی از عکس ها بدنه فلزی دستگاه و دیگری سینی سیم کارت را نمایش می دهند که از دو سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از ابهامات موجود در رابطه با این مراسم این بود که آیا پرچمدار آتی هوآوی یعنیگوشی موبایلMate 8 نیز معرفی خواهد شد یا خیر. بر اساس شنیده ها، این تلفن هوشمند با چیپست سیستم-روی-چیپ Kirin 950 همراه خواهد بود و رویداد یاد شده بهترین فرصت برای هوآوی بود تا با یک تیر دو نشان بزند. اما تیزر جدیدی که در چین پخش شده خلاف این را نشان می دهد. یعنی این دو محصول با هم معرفی نمی شوند.

گوشی موبایل هوآوی Mate 8

جا دارد اشاره کنیم عدد 8 موجود در تیزر نیز همانند دعوت نامه معرفی کایرین 950 با مدارهای برقی و الکترونیکی پوشانده شده است. این برای حضور چیپست مذکور در موبایل آتی هوآوی می تواند دلیل قانع کننده ای محسوب شود.

در این تیزر تبلیغاتی، عدد 8 در کنار تاریخ 26 نوامبر (5 آذر) به نمایش درآمده. بر همین اساس احتمالا موبایل هوشمند شرکت چینی مورد بحث در آذرماه رونمایی خواهد شد که البته با اظهارات پیشین شان مبنی بر معرفی Mate 8 در اوایل ماه آذر همخوانی دارد.اگر همه این حرف و حدیث ها درست باشند، به ترتیب در تاریخ های 14 آبان و 5 آذر شاهد رونمایی Kirin 950 و Mate 8 خواهیم بود.

گوشی موبایل هوآوی Mate 8

قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. این گوشی مثل همه یگوشی های دیکه ی هو اوی خیلی خوبه و اینکه این اسمارت فون جدید از دو سیم کارت و کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کنه فوق العادس . بنظر من گوشی های موبایل هو اوی خیلی خوبن

  2. مطمئن باشید گوشی موبایل هواوی میت 8 در ایران فروش بالایی پیدا میکنه 100در100 قیمت گوشی هوآوی mate 8 v رو با مشخصات خوبی که داره مثل ماشینهای چینی جوری قیمت گذاری میکنند که همه خریداران بازار گوشی موبایل ایران رو ترقیب به خرید کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا