دوربین قوی‌ تر برای آیفون حاصل خرید کمپانی LinX

دوربین قوی‌ تر برای آیفون حاصل خرید کمپانی LinX:اپل قصد دارد تحولی در صنعت عکاسی با دوربین‌های آیفون ایجاد کند؛ این کمپانی در این راستا شرکت LinX را که در زمینه‌ی تکنولوژی دوربین‌های موبایل فعال است به قیمت ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

اپل به تازگی شرکت رژیم صهیونیستی به نام LinX را خریداری کرده و قصد دارد به کمک این کمپانی عملکرد DSLR را در دوربین گوشی‌های آیفون خود به ارمغان آورد. شرکت LinX در حوزه تکنولوژی‌های مربوط به دوربین‌های با قابلیت عکسبرداری معمولی و سه بعدی مانند RealSense اینتل و دوربین دوگانه اچ‌تی‌سی وان M8 فعالیت می‌کند.

دوربین قوی‌ تر برای آیفون حاصل خرید کمپانی LinX

سایت LinX هنوز اطلاعات و جزئیات این تغییرات را ارائه نکرده اما از آنجا که تصاویر قطعات جدیدی از دوربین را منتشر کرده، انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک این قطعات در دوربین آیفون‌ها مورد استفاده قرار گیرد. قطعاتی که در وب‌سایت LinX منتشر شده‌اند شامل سه ماژول مختلفدوربینبا دو، سه و چهار لنز هستند.
کمپانی LinX ظاهرا در زمینه‌ی ساخت تکنولوژی تصویربرداری چند دیافراگم فعالیت می‌کند که این تکنولوژی پردازش، سنسور و اپتیک را برای بهبود عملکرد نور، فوکوس، رنگ‌های واقعی و تاخیر شاتر به کار می‌گیرد. دوربین‌های چند لنزی علاوه بر تصویر برداری دو بعدی، قادر به دست آوردن اطلاعات بسیار دقیق از صحنه و سوژه هستند.

دوربین قوی‌ تر برای آیفون حاصل خرید کمپانی LinX

نرم‌ افزارها هم قادر هستند تا اطلاعات به دست آمده از تصویربرداری سه بعدی را جهت تمرکز به صحنه‌ای خاص، اندازه گیری فاصله اشیا، مدل اشیای سه بعدی و جایگزین کردن تصویر در تماس‌های ویدئویی در زمان واقعی به کار گیرند. دوربین‌های چند لنزی همچنین توانایی این را دارند که تصویر میدان وسیعی از صحنه را ثبت کنند، که البته در دوربین‌ گوشی‌های هوشمند معمولی این کار امکان‌پذیر نیست.

دوربین قوی‌ تر برای آیفون حاصل خرید کمپانی LinX

اگر شرکت LinX در دوربین آیفون‌های آینده با اپل همکاری داشته باشد، کاربران شاهد تغییرات عمده‌ای در عملکرد دوربین و ویژگی‌ها و کیفیت آن خواهند بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    من فکر میکنم در آینده شاهد عرضه گوشی های فوق العاده ای از شرکت بزگ اپل باشیم و این شرکت بتونه طرفدارای خودشو خیلی خیلی افزایش بده در این مظلب هم که به دوربین های خیلی خوب و قویه آینده این کمپانی اشاره می کنه و من توی خرید این گوشی ها تردید دارم که گوشی هایی که الان توسط این کمپانی وارد بازار شده رو خریداری کنم یا صبر کنم تا نسخه های آینده این گوشی ها به بازار بیاد و از اون نسخه ها خریداری کنم.

  2. سلام خسته نباشید
    ایفون واقعا روی اپل و کم کرد با همچین دوربین قدرت مندی روی تلفن همراه آیفون
    ولی خیلی گرونه امیدوارم وقتی تو ایران میاد یک قیمت ویژ داشته باشه تا بتونم بخرمش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا